wtorek, 8 kwietnia 2014

,,Tu eres mi canción''

Przepraszam, że nie dodawałam nowych postów :c
Powód: brak czasu
___________________________________________
Może wiecie, że piszę bloga z opowiadaniami? Postanowiłam zrobić na nim wielki powrót, gdyż ostatnio go zaniedbałam :c Ale wracam na niego! Zapraszam Was wszystkich również tam: Blog
Jeśli ci się spodoba zostaw po sobie komentarz :) 
Postaram się dodać jeszcze dzisiaj tutaj jakieś posty :)
Ostatnio na maksa wkręciłam się w piosenki Luci Gil! Najbardziej spodobały mi się te dwie:
1) ,,Tu eres mi canción''

2) ,,Waka waka'' (w wykonaniu Luci)
~Niki :*

2 komentarze:

  1. fajny blog, obserwuję !
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh wreszcie mogę obserwować ^^
    Sorka że tak późno ale nauka xdd
    post genialny :) dajesz następnego!!

    OdpowiedzUsuń