czwartek, 20 marca 2014

,,Otro dia mas'' według Niki ♥

Co jakiś czas będę dodawać tego typu posty :)
W szczególności wtedy, gdy nie będę miała pomysłu na inne xD
_____________________________________________________
Kilka dni temu w sieci pojawił się nowy teledysk jednej z moich ulubionych aktorek/piosenkarek... Lodovici Comello! Piosenka nosi tytuł ,,Otro dia mas'' (tłum. ,,Jeszcze jeden dzień''). Na początku jej nie rozumiałam, ale gdy przeczytałam jej tłumaczenie jeszcze bardziej mi się spodobała. 
A to właśnie ten teledysk.... [MOŻNA GO OBEJRZEĆ TUTAJ]
Według mnie Lodovica należy do osób pozytywnie zakręconych, ten teledysk jest jednak trochę inny od jej osobowości, ale troszkę ją widać :)
Kilka fotek...


Chyba najbardziej podoba mi się zdjęcie nr 3 :) A oto mój ulubiony fragment z tej piosenki...
,,Pomogę Ci usunąć wszystkie wątpliwości
Jedyną rzeczą, która się liczy, jesteś ty
Jesteś moim życiem i wiem, że to się nie skończy''


3 komentarze:

  1. Kocham tą piosenkę :*
    Piękny jest jej tekst *-*
    A post świetny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Amo estaaa cancionnnn
    Twoje posty są suppeeerrrrr♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszke ją widać? Bardzo! To cała ona :) Sama mówiła, że ta piosenka opisuje to, co ona przeżyła i jest jej ulubioną z płyty.

    OdpowiedzUsuń