środa, 19 marca 2014

Zapytaj Niki :)

Pomyślałam, że nie wszyscy mogą mieć dostęp do różnych portali, na których mogą mi zdawać pytania (strona z moimi kontami już jest utworzona), więc postanowiłam poświęcić post na pytania :))

No więc tak: W komentarzach (każdy, nawet nie posiadający konta google może komentować mojego bloga) zadajecie mi pytania (ograniczeń nie ma, więc tyle ile macie możecie zadać), a ja za kilka dni umieszczę post z odpowiedziami :) Za wszystkie pytania już teraz bardzo Wam dziękuję ;*

5 komentarzy:

  1. Twoja ulubiona para z Violetty? Prócz Leonetty i Diegoletty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pytanie :) Odpowiedzi będą w innym poście (nie wiem jeszcze kiedy go dodam, więc często zaglądaj na bloga) :))

      Usuń
  2. Za co lubisz Violette?
    kim chciałabyś byc za 10 lat?


    Zapraszam na mojego bloga
    www.myrabczanie.blogspot.com

    proszę o komentarz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za co lubisz Violette?
    kim chciałabyś byc za 10 lat?


    Zapraszam na mojego bloga
    www.myrabczanie.blogspot.com

    proszę o komentarz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pytanka :) Odpowiedzi nie długo :) Na bloga zajrzę, komentarz zostawię :))

      Usuń