wtorek, 18 marca 2014

Cześć :3

,,Postanowiłam założyć nowego bloga...''
Dość często piszę takie zdanie, ale wszystkie moje poprzednie blogi to opowiadania, informacje itp. A teraz? 
,,Nareszcie ja!''
Czyli... blog całkowicie poświęcony mojej osobie, marzeniom, pasją itd. Każdy kto przeczytał to zdanie pewnie sądzi, że jestem egoistką, ale ten bloga będzie służyły powiększeniu mojej pewności siebie, bo jak możliwe, że się tutaj przekonacie na prawdę brak...
,,Kim jest Niki?''
Tak to ja autorka tego bloga :) Niki to taka ksywka, która wymyśliłam samodzielnie i mi się podoba (skrót od imienia). Mam prawie 13 lat, mieszkam w Polsce, lubię Martinę Stoessel. Wiem, że ma ona wielu anty fanów, ale mam nadzieję, że i oni znajdą na blogu coś dla siebie :) Więcej dowiecie się w kolejnych postach, postaram się pisać ciekawie, często i fajnie :)) Postaram się też pisać jakieś motta czy coś w tym rodzaju, ale proszę Was o jedno zostawiajcie komentarze na każdy postaram się odpowiedzieć, a jak już wspomniałam nie mam pewności siebie, więc brak komentarzy mnie dołuje :c
Odwiedzajcie bloga :* 
Dziękuję ;**





6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Będą jutro :3 Muszę się zastanowić o czym :D Jak macie jakieś pomysły możecie je pisać w kom :3

      Usuń
  2. Czuję, że ten blog będzie super! Oczywiście już dodaję się do obserwatorów♥ Mam tylko pytanie. Też chciała bym założyć bloga, ale nie wiem o czym. Pomożesz? :) Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww.. dziękuję kochana <3 Mogę pomóc, ale nie wiem dlaczego zwracasz się z tym do mnie :) No nie ważne... jasne, że Ci pomogę ;*

      Usuń