środa, 19 marca 2014

Hejterzy...

Koniecznie przeczytaj notkę pod postem! :)
Dziękuję ;*
_________________________________________________
To będzie taki post z hm... poglądami ;) A teraz bez większego przeciągania zapraszam do czytania...
Kim jest według mnie hejter?
To słaba osoba, która najczęściej nie radzi sobie ze swoimi problemami, więc wyżywa się na innych osobach (najczęściej w sieci). Obraża albo bezpośrednio jakąś osobę (portale społecznościowe lub jej blogi czy strony) lub jej idoli. Z 1. jeszcze bezpośrednio się nie spotkałam, ale z 2. tak i to codziennie! Rozumiem, nie wszyscy na świecie podziwiają te same osoby, mają inne poglądy itp. Ale dlaczego od razu hejtują te gwiazdy (I ICH FANÓW!) w sieci? Najczęściej spotykam się z tego typu komentarzami na różnych stronach plotkarskich, oczywiście można wyrażać swoje upodobania, ale bez obrażania innych.
Ja osobiście nikogo nie hejtuję i nie rozumiem osób które to robią...
Może (albo na pewno) jestem naiwna, ale sądzę, że jeśli każdy z hejterów zadałby sobie pytania ,,Po co ja to robię?'' ,,Co z tego będę miał?'' przestaliby hejtować. 
_____________________________________________________________
Tak prezentuje się pierwszy post, nie wiedziałam o czym napisać, więc jest taki... Beznadziejny, prawda? Ja przynajmniej tak sądzę ;) Ale ocenę pozostawiam Wam. A teraz ta notka, o której napisałam na początku...
Nie wiem jakie posty pisać tak, aby Wam się podobały więc możecie w komentarzu napisać jakie byście chcieli czytać? Za wszystkie propozycje bardzoooo z góry dziękuję ;* Dzisiaj utworzę też stronę, pt. ,,Kontakt z Niki'' wypiszę tam linki moich kont i e-mail. Do e-mail'a coś jeszcze dodam, więc zapraszam, żebyście zajrzeli na tamtą stronkę :)
Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, których jest już prawie 100 !!! I proszę dodawajcie się do czytelników i  komentujcie! 
Dziękuję ;*

2 komentarze:

  1. Na wstępie mojego komentarza chciałam Ci bardzo podziękować, za pomoc w blogu. Dzięki Tobie wygląda on tak: http://violetta-wszystko-o-serialu.blogspot.com/ . Co do posta: Zgadzam się co do Hejterów i mam ich serdecznie dosyć. Co do tego o czym chciała bym czytać: O wszystkim! Zapewniam Cię że o czymkolwiek napiszesz przeczytam na pewno! Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj dziękuję ;* Blog jest świetny będę czytać na 1000% Dziękuję :)

      Usuń